Friday 22 July 2011

minggu yang menarik

assalamualaikum w.b.t. minggu nie mmg bnyk bnda yg mnarik berlaku(stelah tolak dri pkir  assignment n test )...mnggu yg aku leh rehat2 kt umah,leh layan tgk final juvana, leh kluar jmpa kwn,leh kluar jmpa insan yg terpahat d hati kannn...hehehe..n yg pling pnting,aku leh gduh2 ngan adik bradik aku kt umah...(konon yg d rndu slalu la kn)...^_^...it's was a best things ever la spnjang mnggu nie...kn bgus klu aku leh rasai saat2 n detik2 yg indah slalu dlm hdup kn...(ayt novel msuk ckit na...)

korg pn tau kn, bez woooo dpt jmpa ngan buah hati yg dh lma x jmpa..(konon cm stdy kt oversea lak) iyela,kitorg jmpa pn kdg2 ja, even kitorg dok 1 negeri ja kannnnnnn.....so,bla dpt jmpa,mmg syokkk ahhh....mcm2 bnda nk cite,lpak2 ngan fmily dia,smbil d usik hal kawin2...ahhahahah(gatai sngguh,blajaq pn bru takat dip.dh galak)

tapi,mau ingat la...abis ja mnggu nie,aku kna kmbali normal la..(bkn mksud aku yg aku ni x normal cm korg byangkn k) juz having a normal life as a student lor...=_=" mmg pning mau pkir assgnment n test yg bkal mnjelang...huihhh...(mngeluh wat beberapa saat) but,actually aku rndu gak kt membe2 kolej aku..especially roomates yg d sayangi..(nk amik hati ja nie) ^_^ so,bermulanya ahad nie,maka bermula la kelas aku....aku pn akn mcm normal la,pkai baju lengan pnjg n yg pling pnting tangkal ajaib(kad matrik)..klu pkai ja,msti pak guard(polis) x than pnya la...hehehe

akhir coretan dari pensil hati nie, stiap prkara yg indah n gmbira pasti akn hdir dlm hdup kita,wlaupn kadang kala di datangi dgn ksedihan n dugaan pada awalnya...so, hargailah stiap detik yg kita ada dlm hdup nie....wassalam...

0 comments: