Thursday 23 February 2012

Kekalutan Jiwa


Salam..Minggu ni memang minggu yang sangat memenatkan zahir dan batin. Cik Hati busy dengan assignment, quiz and test.(Buat gaya aku sorang ja yang hadapi semua tu). Entah kenapa bila dah penat and tak cukup tido, memang tak boleh focus la masa belajar kan..(aku tido cukup 8 jam pun aku tak focus jugak dalam kelas +_+). Dalam mengantok jugak la Cik Hati kena menambah ilmu dalam bidang Adobe..Kena pulak minggu ni belajar InDesign, paiiiihhhh~~~~~ memang TAKKK la nak dapat. Ingatkan bila dah belajar Photoshop dengan Ai, boleh la celik sikit hati ni menerima InDesign, rupanya, sampai mengamuk Cik Hati dibuatnya..Haaiiihhh~~ (mengeluh sikit).

Preservation and conservations, eh, maaf tertaip assignment dalam entry pulak..maaf..(MOTIF: nak bagitau yang aku tengah buat assignment masa update entry).Ok, sambung balik…Memang menarik bila dapat peluang belajar semua tu, tapi disebabkan malas nak explore sendiri, ini lah hasilnya--à TAK FAHAM-à TAK JADI SEPERTI YANG DIMAHU….=_=”..Bak kata lecturer Cik Hati, “Semua ada dalam buku manual tu,nak tak nak ja kamu nak belajar”..OK, Cik Hati mengaku kata-kata itu benar belaka. Maaf En.Mahadi, salah saya sebab tak belajar bersungguh-sungguh..(Ada gaya orang menyesal tak? Ok, serius….memang salah saya.)


Ditambahkan lagi dengan quiz programming tadi. Sah….Cik Hati mampu jadi hilang kawalan. Silap-silap boleh bertukar jadi raksasa (tapi aku nak raksasa comel ok.) Memang masa buat quiz tadi, Cik Hati mengaku yang Cik Hati buat dengan penuh keyakinan (hakikatnya, aku memang tak reti programming..kenyataan kottttt….). Maaf En.Latif sebab kecewakan encik..Saya tak mampuuuuuuuu..T_T

*Cukup la luahan hati…Sambung taip assignment pulak.okbai.

1 comments:

Anonymous said...

hahaha =p
comeyy.. chill.. slow2 kay..

jgn transfom jadik raksasa...ciapkn esaimen tu dulu >_<"